TWÓJ KOSZYK
Produktów w koszyku:
0
Wartość koszyka:
0,00 zł
Teraz Jesteś: Strona główna - Gwarancja

Reklamacje, gwarancja, zwrot lub wymiana towaru 

  1. Proces zwrotów, reklamacji i napraw gwarancyjnych reguluje osobny dokument . 

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta lub/i dodatkową gwarancję. 

  1. W przypadku wad fabrycznych towaru, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub za pośrednictwem Sklepu. 

  1. Ewentualne reklamacje rozpatrywane są przez podmiot, który dokonał sprzedaży. 

  1. Wszelkie instalacje serwisowe wykonywane są przez Warsztaty zgodnie z wytycznymi producentów danych części. 

  1. Naprawy serwisowe w ramach gwarancji i reklamacji wykonywane są przez Warsztat, który dokonał montażu. 

  1. Zwrot lub wymianę towaru, można wykonać zgodnie z Ustawą, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany oraz musi zostać odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Opakowanie, w którym znajduje się towar nie może zostać czymkolwiek oklejone, opisane ani zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć kompletnie wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się na stronie Sklepu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. 

  1. Sklep nie przyjmuje paczek odesłanych za pobraniem. 

  1. Wymiana towaru zostanie zrealizowana jeśli dany produkt jest dostępny w Sklepie. W przypadku braku dostępnego towaru na wymianę, Organizator zastrzega sobie prawo do zwrotu ceny zakupu. 

  1. W przypadku zwrotu towaru, w którym zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem, koszty przesyłki pokryje Organizator. 

  1. Przy zwrocie towaru z powodu uszkodzenia mechanicznego paczki w której dostarczony jest towar Użytkownik wraz z kurierem winien spisać Protokół Szkody oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem. W takim przypadku po przyjęciu reklamacji przez dział obsługi klienta towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub zwrócimy pieniądze. Organizator pokrywa w tym przypadku wszelkie koszty przesyłki. 

  1. Zwrot pieniędzy: 
     
    W przypadkach, takich jak zwrot bez podania przyczyny, jak również brak zamówionego towaru na stanie magazynu, pieniądze zostaną zwrócone w następujący sposób: 

  • jeśli zamówienie było opłacone kartą kredytową - zwrot nastąpi bezpośredni na konto karty, 

  • jeśli zamówienie opłacone było przelewem on-line - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew, 

  • jeśli zamówienie było opłacone systemem PayPal - zwrot nastąpi bezpośrednio na konto PayPal, 

  • jeśli zamówienie opłacone było za pobraniem, zwrot pieniędzy nastąpi na wskazane przez Użytkownika konto - przelewem bankowym. 

  1. Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od daty akceptacji zwrotu. 
    W przypadku zwrotu na kartę kredytową, należy pamiętać, że termin w którym środki znajdą się na koncie, zależy również od banku, dlatego proces uznania przelewu może zająć dodatkowe 2-10 dni.


Serwis Serwis
Zobacz usługi serwisu samochodowego

Serwis dostępny jest w centrum Gliwic.
Aktualności
Usługa odbioru auta
Usługa d2d
CZYTAJ WIĘCEJ
Promocja serwisowa
Zyskaj na start do 10% rabatu
CZYTAJ WIĘCEJ
Copyrights: Auto-Parts Gliwice
Realizacja: Rafał Różacki